Viralt!

Publisert 6 november 2014 | av

Hvorfor få 50 personer til å like en bolig, når du kan få én satanist til å elske den?


De siste månedene har det oppstått en debatt rundt nye metoder å markedsføre boliger på. Moderne videoprospekter med kule mennesker og særegne boligstylinger har blitt beskyldt for å snevre inn målgruppen og gjøre mer skade enn nytte, selv om strategien til tider har vist seg svært effektiv.

Denne debatten skal vi ikke ta her og nå, men vi noterer oss et bidrag fra Calle Hellevang-Larsen til TV Norge-programmet «I Kveld med YLVIS LIVE». I tirsdagens episode var komikeren ute og testet en ekstrem variant av å spisse markedsføringen, der målet var å treffe en målgruppe på ett enkelt individ.

Se hvordan det gikk da Calle benyttet seg av skjult kamera og inntok rollen som boligstylist med mottoet “Hvorfor få 50 personer til å like en bolig, når du kan få én satanist til å elske den?”

 

Vi venter i spenning på en kommentar fra Karl-Fredrik Tangen…

Hvis ikke den strategien fungerer kan du gjøre som denne familien, hvis du har en katt til overs da…

Foto: Skjermdump fra TV Norge via Youtube



Tags: , , , , , , , ,








  • Abonner på vårt nyhetsbrev


Close